Gambar Orang-orang yang pelik berdiri mengambil duit di ATM [12 Gambar]


Perghh…masa ambil duit pun macam-macam ragam, ada yang pakai macam Batman, Superman dan macam-macam lagi, ada yang diambil daripada kamera litar tertutup.

Atm-atm pun ada yang lucu, ada yang direka terlalu tinggi, ada yang direka terlalu rendah, macam-macam je lah karenah mereka ni.

Lihat 12 gambar orang-orang dan Atm yang lucu dan pelik.

a97314_g199_2-superman

Superman pun kehabisan wang, dah calar-balar badan, nak gi klinik ke tu?? hihi

a97314_g199_3-protection

Samada pakcik ni tutup pakai baju untuk keselamatan, ataupun makcik tu tak nampak screen kerana terlampau silau, apa-apa pun nampak sweet je mereka berdua ni kan? perghh…

a97314_g199_4-dorothy

a97314_g199_6-naked

Relek-relek betulkan seluar dalam dulu, takde orang nampak pon…

a97314_g199_7-kids

Kerjasama….

a97314_g199_8-construction-fail

Genius mane yang pegi buat atm tinggi macam tu? perghh…kalau nak keluarkan duit dati atm tu konfirm jadi Spiderman la…hik…hik..

a97314_g199_8-construction-fail2

Ni lagi satu genius, yang pegi reka atm rendah macamtu apesal? untuk orang kerdil agaknya kan? ntah la..

a97314_g199_10-batman2

Nanananananana, BATMAN!!

a97314_g199_13-deposit

Nampak legit!!

a97314_g199_14-paper

a97314_g199_15-math

Atm untuk pakar matematik, siap ada timer pulak tu! perghhhlaa…